מדיניות החזרים של PicPro

עודכן לאחרונה: 25 במאי 2025

1. מדיניות החזרים כללית

אנו ב-PicPro (פיקפרו) גאים באיכות צילומי התדמית שאנו יוצרים באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית (AI). אנו מציעים מדיניות החזרים ברורה ושקופה ללקוחותינו, בכפוף לתנאים המפורטים להלן. מדיניות זו תקפה ומאפשרת הגשת בקשה להחזר תוך 14 ימים ממועד קבלת התמונות שנוצרו.

מדיניות זו מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוששלנו. אנא קרא את תנאי השימוש המלאים לפרטים נוספים על השירות.

2. תנאים לזכאות להחזר

החזר כספי מלא יינתן ללקוחות כל החבילות (בסיסית, מקצועית ופרמיום) העומדים בכל הקריטריונים הבאים:

  • המשתמש אינו שבע רצון מאיכות צילומי התדמית שנוצרו ולא מצא לפחות שלוש (3) תמונות מוצלחות לטעמו מתוך כלל התמונות שסופקו בחבילה.
  • המשתמש לא הוריד אף אחת מהתמונות שנוצרו על ידי המערכת. הורדת תמונה כלשהי מהגלריה מבטלת את הזכאות להחזר.
  • הבקשה להחזר הוגשה במסגרת הזמן המוגדרת (14 ימים מקבלת התמונות).

3. תהליך הגשת בקשה להחזר

כדי להגיש בקשה להחזר, אנא בצע את הצעדים הבאים:

  1. בקר בעמוד יצירת הקשר שלנו בכתובת: picpro.co.il/contact.
  2. ציין את מספר ההזמנה שלך (ניתן למצוא אותו באימייל אישור הרכישה).
  3. אשר באופן מפורש שלא הורדת אף אחת מהתמונות שנוצרו עבורך.
  4. הסבר בקצרה מדוע אינך שבע רצון מהתוצאות.

אנו נבדוק את בקשתך ונעדכן אותך. החזרים שאושרו יעובדו תוך 5-10 ימי עסקים. הסכום שהוחזר יזוכה לאמצעי התשלום המקורי ששימש לרכישה.

4. מדיניות למניעת שימוש לרעה

אנו ב-PicPro נוקטים עמדה של אפס סובלנות כלפי שימוש לרעה במדיניות ההחזרים שלנו או במשאבים הנוצרים על ידי הבינה המלאכותית שלנו. כל ניצול לרעה שיתגלה עלול לגרום לדחיית בקשת ההחזר, להשעיה לצמיתות של חשבון המשתמש מהפלטפורמה שלנו, ולנקיטת צעדים נוספים כפי שנמצא לנכון. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לנקוט בפעולות מתאימות להגנה על תקינות השירות והקהילה שלנו.

5. הזכות לביטול החזר

חברת PicPro (OneZero OÜ) שומרת לעצמה את הזכות לבטל בקשת החזר אם יימצאו ראיות לכך שהמשתמש ניצל לרעה את השירות. מקרים אלו כוללים, אך אינם מוגבלים ל:

  • ניסיון לתמרן או לעקוף את מערכות האתר או תהליך יצירת התמונות.
  • שימוש בשירות ליצירת זהויות מטעות או מזויפות.
  • הפרה של תנאי השימוש שלנו בכל דרך שהיא.
  • הורדת תמונות שנוצרו ולאחר מכן בקשת החזר.

במקרים כאלו, אנו עשויים לדחות את בקשת ההחזר ולנקוט בפעולות נוספות כפי שנראה לנכון לשמירה על תקינות השירות שלנו.